Be the change you want to see in the world...

luni, 2 august 2010

And...off we go!!!!!!!!!!!!

Au mai ramas 2 zile si deja incepe sa ma doara stomacul si sa imi rod unghiile ingrijite tacticos pana acum...nerabdarea isi spune cuvantul!Am o pofta in mine de mare...de aerul sarat, de nisipul incins, de valurile mari in care sar si uit uneori sa mai ies la suprafata, de cuba libre seara intr-o rochitza flu flu, de prima tigara de pe plaja care isi gaseste mereu sfarsitul mult prea devreme pentru k o manutza invizibila ma trage inspre mare...
Mi-e dor de mine asa cum sunt la mare...mai fun, mai free, mai blonda, mai visatoare, mai crazy (chiar si decat de obicei), mai inventiva, mai relaxata, mai nedormita, mai wtf??? :))
Mi-e dor sa nu-mi fie dor de nimeni, sa uit toata lumea si lumea sa uite de mine...

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu