Be the change you want to see in the world...

duminică, 15 august 2010

Unde sa ne mai ascundem cand fugim de noi?

Probabil atunci demult cand ne-a adus barza,unora dintre noi ne-a dat drumul de sus cu bagaj cu tot iar multe dintre bucatelele care ne fac un tot unitar s-au risipit ca piesele de puzzle prin diverse cotloane nebanuite...poate asta e explicatia,asta e motivul pentru care de multe ori ne aflam in ipostaza de a ne pune o gramada de intrebari fara raspuns, poate ea e de vina k se intampla adesea sa ne cautam locul si sa nu il gasim...si e frustrant sa traiesti de toate si in toate felurile si sa simti k parca totusi ceva lipseste...si culmea,nu din decor ci...din tine!
Odata se intampla ca aveam niste ochisori stralucitori si un zambet de jur imprejur si chiar dak nu stiam atat de multe si nu invatasem sa am o viziune cat mai deschisa si cuprinzatoare asupra lucrurilor,eram happy...shiny happy!!:)...poate k ala a fost momentul in care am strans intr-un saculetz toate piesele necesare pentru a fi eu!Intre timp, cineva mi-a pus gand rau si mi-a gaurit sacul si a facut sa se piarda cele mai importante piese...pe care le tot caut de cativa ani incoace...cateodata ma mint k pot avea tabloul complet si fara ele dar de cele mai multe ori le simt lipsa tare de tot...si le simt lipsa mai ales in momentele happy...pentru k in momentele acelea totul ar trebui sa fie perfect dar nu e...atunci realizez k ceva nu  merge cum ar trebui si partea cea mai proasta e ca in momente ca alea cand realizez k ceva lipseste, rasar din mine resursele necesare pentru a cauta acel ceva...si de fiecare data ma mai pierd un pic in ceata...desigur,I'm smart,revin la loc de unde am plecat, dar pacatele raman...si nu iarta si nu uita si ma bantuie exact atunci cand mi-e lumea mai draga...oare cine a fost idiotul care a spus k nu ai nevoie de lucruri materiale pentru a fi bogat?Oare a stat sa cugete k celelalte se obtin al naibii de greu?Povestile ne invata k orice om cu cat e mai vai de el e mai fericit k vorba aia cu asta se alege si el...nu e asa,fericirea ti-o faci cu mana ta si trebuie sa stii sa fii abil, deschis, ager si inteligent...si mai ales sa nu obosesti niciodata pentru k nu e in avantajul tau sa fii luat pe nepregatite...asa k..mai caut si mai am de pacatuit pana gasesc ceea ce am nevoie...poate greseala e a mea k pastrez o amintire vie a ceea ce vreau si pierd din vedere celelalte invelisuri sub care s-ar ascunde ceea ce caut...

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu