Be the change you want to see in the world...

vineri, 31 decembrie 2010

Dedicatie

Ma chinui de 3 zile sa concep postul de sfarsit de an...deocamdata am si renuntat,cred k se va transforma in postul de inceput de an,poate intre timp ma mai si gandesc ce-mi doresc :D

Intre timp simt nevoia sa las o dedicatie inainte sa plec la rev ...asa de dragul unei persoane deosebite care m-a inteles cu mult mai mult decat mi-as fi imaginat,care ma socheaza din nou cu calmul de a sta de cealalta parte a cafelei si de a-mi asculta toate idioteniile.....si iar ma aflu la sfarsit de an in ipostaza de a multumi oamenilor care mi-au iertat si inteles tampeniile,e clar...Something has got to change!
Anyway,multumesc din suflet! :)
Si multumesc tare si celor care mi-au facut clipele mai frumoase sau mai interesante(chiar daca mi-a venit sa fug in lume ulterior),celor care au stiut sa imi fie prieteni pana la capat, celor care m-au certat atunci cand deviam de la drumul meu(nu destul de tare totusi :P ),celor care m-au invatat sa fiu mai buna,sau mai rea, sau m-au invatat sa fiu mai putin naiva(the hard way)........Azi sunt happy pt toate astea pentru k stiu k de maine totul e inspre bine....de maine voi incepe sa imi gasesc in sfarsit echilibrul pe care l-am pierdut de 2 ani incoace "and every little thing is gonna be all right" :)
Gata,plec!Ne vedem in 2011!;) 
Wish you all the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarii:

  1. La multi ani iubita mea!!!!!!!!ma scuzi k am fost vaca si nu ti-am trimis mesaj dar mi te-ai mutat in alta retea si eu mi-am dat to creditul pe optiuni orange :( te pup tare si sa fii happy in 2011;) :*

    RăspundețiȘtergere